Lavendula igen

Lavendula har vuxit, hon är en orädd och tillgiven höna. Nu har hon och hennes kompisar som jag köpte i Klippan fått komma ut en liten stund varje dag och vara frigående. Det nedersta kortet är suddigt men det är svårt att fotografera höns. Jag tog med kortet för att ni skulle se färgerna, tuppen som är prickig kommer att bli hur vacker som helst, han skimrar i koppar det syns inte på bilden. Den gula och svarta hönan som skulle bli prickiga det är nog tveksamt hur det blir med det, dom är fina ändå. Mina små kycklingar växer och frodas det blir en pärgrå höna i den kullen med/Lavendula nummer två. Idag har jag tänkt bege mig ut i svampskogen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0