Ljuset dansar

När november mörkret härskar blir man extra glad åt en solig dag. Min ljuskrona är egentligen en gammal lampa som jag gjort om. Soliga dagar dansar ljuset i rummet och energin flödar. 
Energin gav resultat min kökssoffa där jag förvarar garner och tyger blev städad. Eftersom jag stickat och sytt en del sista tiden så var det väldigt rörigt i soffan. Idag slängde, skänkte och sorterade jag. Nu ligger tyger att sy lapptäcke av för sig, möbeltyger och andra tyger för sig. Garnerna har jag sorterat, gråa och svarta garner tillsammans, färgade i en låda och bomullsgarner i en påse. Synd att jag inte tog en bild innan, kanske någon tycker det ser rörigt ut ändå. Ha en trevlig kväll, nu väntar Bron!

Kommentarer
Postat av: Maria Sonestad

Nu ser det prydligt ut i soffan. Härligt att ha så många garner och tyger att välja av, då inspirationen kommer!!!!!

2013-11-19 @ 07:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0