Vår?

Idag har jag varit ute i trädgården hela dagen jisses vad mycket man vill göra när solen skiner.
Några av blommorna på ängen, min dotter har tagit bilden det syns hon är så duktig på att fotografera!
Hönorna har jordbadat och solat.
Ett litet fynd, antikt påskägg i miniformat, endast 8 cm stort.
Sist men inte minst Filifjonkan som är dotter till min Spooky och bor hos våra vänner, vi träffade henne när vi var hos dem och åt middag igårkväll. Hon är så vacker jag är så stolt över min egen uppfödning.
 
 
Filifjonkan är lik sin mamma fast en annan färg. Ha det bra!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Men nu blir jag nästan vidskeplig så lika vi är, brukar nämligen kalla mina pälsklingar för Filifjonkor:) Härliga vårbilder, blir lite avis vi har snö kvar...

2015-03-09 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0