Skrafs!

Jag älskar antikaffärer som har massor av skrafs som man kan leta ibland. I helgen fyndade jag en hel del saker som låg i den lilla lådan på bilden, gamla ljusmanchetter, hyllbårder och en julkula i form av en liten spira köpte jag. Locket låg under asken, jag blev så glad när jag packade upp sakerna asken var det finaste fyndet, så kan det gå!!!
Mitt vitrinskåp fick en nygammal bård, ljufvlig tycker jag.
Tröjan är färdig, jag kommer aldrig mer att sticka så mycket mönster, tror jag. Men man ska aldrig säga aldrig. Hur har ni det?
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej!
Så mysiga saker du hittat. Det är alltid lika roligt att hitta de där gamla udda sakerna. Jag hittade en assiett,nu i veckan;Hannibal.Vi har några innan,så det var kul.
Vilken fin tröja du stickat.Så mycke att hålla reda på. Men verkligen fin.
Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Margareta

Svar: Tack Margareta! Vi som gillar loppis är riktiga sakletare! Visst är det kul när man samlar på något och hittar, även om det tar tid. Önskar dig också en fin vecka!!!Kram Maria
Lantlivs Mia

2014-12-17 @ 23:52:04
Postat av: Skorpan

Åh så fin tröjan blev! Jag har också fyndat hyllremsor i papper, de blev fina presenter. Och nämen, har vi visst samma kaffekoppar med - men det har du väl redan räknat ut:)

Svar: Tack Skorpan, visst förstår jag att du har likadana koppar :)
Lantlivs Mia

2014-12-18 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0