Tavlor

Idag har jag varit i en av de mysigaste antikaffärer jag besökt på länge.  Jag köpte flera saker bla spegeln och tavlan med flickan som broderar. Förälskelse vid första ögonkastet flickan hänger bredvid min hörna i soffan där jag sitter och handarbeter, passar väl bra. Affären heter Murarbacken och har en egen hemsida.
Nu fick vi hänga om alla tavlor i vardagsrummet, men tack vare min dutiga väninna Maria blev jag nöjd. Tack för hjälpen. Jag kommer noga att byta ut fler tavlor så småningom. Jag köpte en sak till den visar jag en annan dag. Nu väntar en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Så fina tavlor, jag köper själv med hjärtat och aldrig i investeringssyfte...Snyggt hängda är de, gillar när man inte hänger tavlor högt som många gör. Ser lite lustigt ut tycker jag med konsten ett snäpp under taklisten:)

Svar: Tack fina du. Visst är det härligt att köpa med hjärtat!Kram Maria
Lantlivs Mia

2014-10-27 @ 11:47:04
Postat av: Eva

En sån ljuvligt hemtrevlig atmosfär...

Kramen

2014-11-04 @ 23:12:23
URL: http://harskrivereva.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0