Tvätt

 Jag lovade att åtekomma med en utvärdering av tvättnötterna. Nu har jag provat tvättnötterna i några veckor. Till normalt smutsad tvätt som man kan tvätta i 60 grader fungerar de utmärkt. Jag lägger nötterna i en större tvättpåse så att de kan röra sig fritt för bästa effekt. Till träningskläder tycker inte jag att de fungerar svettlukten finns kvar efter tvätt. Jag har kokt flytande tvättmedel på nötterna som jag använder när jag tvättar i 40 grader det fungerar bra.
Fläckar tar jag bort med linoljesåpa, jag förbehandlar fläcken det fungerar jättebra. Slutsatsen blir att jag tvättar så mycket jag kan med tvättnötterna och resten med vanligt tvättmedel det ena behöver inte utesluta det andra.
Hönorna myser i höstsolen, ser ni tidlösan som blommar så fint?
Mor och dotter, den gula kycklingen är en kopia av sin mamma så söt! Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0