Kattlyx

Idag har båda mina katter poserat på denna pidestal. Mina katter är blandraskatter LillaBlå är 6 år och son till vår andra katt Spooky. LillaBlå är tillgiven och beter sig mer som  en hund än en katt. Han travar fram och är inte smidig alls, tycker inte om att vara själv. LillaBlå är sonen och mannens favorit.
En stilig men stor katt, mycket päls. LillaBlå är rädd och osäker hoppar högt för det minsta lilla.
 
Mamma Spooky lugn och trygg, självständig, kommer och går som hon själv vill en typisk katt. Min älskling!!!!

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Haha så lika mina! Tom temperamentet är det samma som på mina!? Helt otroligt hur det kan bli:) undrar om humöret och pälsfärgen avgör??
Pussa på dom från mig!

Svar: Kanske färgen avgör vad vet vi? Jag ska pussa dem!!! :)
Lantlivs Mia

2015-01-12 @ 13:57:29
Postat av: Eva

Åhh så vackra katter <3

Kramen Eva

Svar: Ja visst är de vackra!!!Kram Maria
Lantlivs Mia

2015-01-14 @ 03:57:59
URL: http://evashem.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0