Dan före dan!

Allt är i stort sett klart. Jag har städat till hönsen idag de fick massor med halm och hö att sprätta i, ett ägg har min man plockat in idag. Halmängeln pryder sin plats vid kakelugnen och vi minns givaren med speciell värme.
Knärullad senap har min man gjort som vi sedan provsmakat på en skinkmacka mmmmm.......
Jag har gjort äggost för första gången en speciell rätt som min mor brukar göra. 
Nybäddat, lite julstämning i sovrummet  med påslakan från HM home jag köpte förra året. Ha nu en riktigt bra jul!!! 

Kommentarer
Postat av: mariasonestad

Ha en stämningsfull jul!

Svar: Detsamma min kära vän!!!! God Jul!Kram Maria
Lantlivs Mia

2014-12-23 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0