London tur och retur

Jag och min man har varit på semester i London några dagar. Vårt hotell, så fint med buxbom och cyklamen i blomlådorna. 
Denna bild har jag lagt enbart för att min väninna Maria ska få se en gigantisk kamelia. Där ligger vi i lä hihi....
Blommande träd lite överallt jag tror att det är vinterkörsbär.
Jag pratar med en av de tama ekorrarna i Hyde park.
Vi kallar huset på bilden för pepparkakshuset, det låg precis vid "vår" ingång till Hyde park.
Jättemysig julmarknad i Hyde park den håller på till 4:e januari, där köpte vi lite julpynt och några julklappar
Självklart lite glitter och glamour, Disneystore och Oxfordstreet där köpte vi ytterligare några julklappar. 

Kommentarer
Postat av: Maria Sonestad

Ja, det var en "något" större Kamelia än den jag har! hahaha

Svar: Lite större!!!
Lantlivs Mia

2014-12-05 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0