Vardagsliv

 
 
För några år sedan köpte jag denna vackra ostkupa för 30kr. På mitt arbete har vi en ostkupa i plast och jag har upptäckt att osten håller sig bättre och smakar godare med denna förvaring. 
Jag ska använda min ostkupa till ost och inte bara till pynt, så nu blir det till att köpa ost som passar ostkupan.
Kylskåpet ser trevligare ut med en vacket ostkupa på hyllan, vardagslyx. Utvärdering följer.
 
Vi har skördat vår egen potatis inte så mycket, men ändå så kul.
 
Köttbullar till middag en omgång till på gång i stekpannan. Behöver rensa frysen ska ta slut på allt kött innan vi köper mer.
Ytterligare en tur på österlen har vi klarat av en jämn födelsedag skulle firas. Fina ekologiska äpplen köpte vi med oss hem. Borta bra men hemma bäst, tycker jag!
Ha en bra dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0