Vinterliv

Kvällarna under vintern spenderar vi oftast framför kakelugnen. Vårt hus har inte isolerade golv så att elda är inte bara mysigt utan ofta nödvändigt. Kakelugnen håller värmen i ett dygn efter att vi eldat i den som ett stort element,smart konstruktion de visste vad de gjorde förr.
Jag virkar på min pläd lite i taget sakta men säkert växer den fram. I min "leklåda" har jag lagt några av mina urblåsta ägg.
Kycklingarna växer och frodas, svårt att fånga dem på bild de är så snabba. Ha det bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Men så mysigt det ser ut, nu längtar jag tillbaka till min kycklingtid...tror jag kan se i alla fall en tupp:)

Svar: Är det bara en tupp blir jag glad! :)
Lantlivs Mia

2015-02-18 @ 13:25:06
Postat av: Kerstin Johansson

Underbara små kycklingar!

Kram Kram

2015-02-27 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0