Lek

 
Idag har jag roat mig med att pynta denna låda som jag också köpte på Murarebackensantikt o loppis innan jul. Tyvärr är det svårt att ta kort ljuset är uselt, trots att det är dagsljus. Jag la gamla trasiga klockor och stenar i de olika facken ett par ranunkler i loppade småflaskor, sedan var det klart. Min Man undrade vad det var för bråte. Shabby for you, Chic for me!!!!!
Jag har även bedrivit lite detektivarbete och fått tag på en hönsuppfödare som ska lägga ägg i sin kläckare åt mig,  kycklingarna ska bli hönor som lägger turkosa ägg, det ni!!! Hur har ni det i gråvädret? 

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Åh låter spännande, kan det vara araucana möjligen? Eller kanske Isbar? Har själv ett långt hönsförflutet...

Svar: Dvärgaraucana, jag är så glad :))))
Lantlivs Mia

2015-01-10 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0